ტანსაცმლის ყიდვა ადამიანებს აღარ აბედნიერებს

ტანსაცმლის ყიდვისგან მიღებული სიხარულის განცდა თანდათან წარსულს ბარდება, - ასეთ დასკვნამდე Morgan Stanley-ის ანალიტიკოსები მივიდნენ. მათი თქმით, მყიდველებმა გადალახეს პიკი, როდესაც შოპინგს ბედნიერება მოაქვს.

ექსპერტები ხაზს უსვამენ, რომ ბოლო წლებში ტანსაცმლის ღირებულება შემცირდა - ეს გამოწვეულია სწრაფი მოდის გავრცელებით, ხშირი ფასდაკლებებით და მეორადი ტანსაცმლისა და ტანისამოსის ქირის სერვისის განვითარებით. ამრიგად, მყიდველებმა, რომლებმაც მეტი შენაძენი გააკეთეს, სავაჭრო დაღლილობა განიცადეს.

"დღეს ადამიანებს ურჩევნიათ, ფული რესტორანში წასვლაზე, ვიდრე ტანსაცმელზე დახარჯონ", - დაასკვნეს მკვლევარებმა.