თავში

რა იგეგმება ჩვენი სატრანსპორტო კორიდორის დიჯიტალიცაზიისთვის

რა იგეგმება ჩვენი სატრანსპორტო კორიდორის დიჯიტალიცაზიისთვის

„ განსაკუთრებული ფოკუსირება გავაკეთეთ იმ ქვეყნებთან ურთიერთობების გაღრმავებაზე, რომლებიც ჩვენს კორიდორში წარმოადგენენ მნიშვნელოვან რგოლს" - ამის შესახებ ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრის მოადგილემ, აკაკი საღირაშვილმა, მედიის წარმომადგენლებთან განაცხადა. მისი განცხადებით, სატრანსპორტო კორიდორების წევრები ერთხმად მხარს უჭერენ პროცესს, რომ მოხდეს კორიდორის დიჯიტალიზაცია.

„ეს პროცესი ჩვენ უკვე დაწყებული გვაქვს, ამაზე ძალიან ინტენსიურად ვმუშაობთ და ყველამ ცალსახად აღნიშნა, რომ დიჯიტალიზაციის გარეშე ჩვენი კორიდორის კონკურენტუნარიანობა სხვა კორიდორებთან ვერ შედგება. შესაბამისად, ძალიან მნიშვნელოვანია, რომ საჯარო და კერძო სერვისები ერთი პლატფორმის ქვეშ გავაერთიანოთ, რაც შეამცირებს მომსახურების დროს და გაზრდის კონკურენტუნარიანობას. ამიტომ შევთანხმდით, რომ ჩამოვაყალიბოთ სამუშაო ჯგუფი ამ მიმართულებისთვის", - აღნიშნა აკაკი საღირაშვილმა.

მინისტრის მოადგილის თქმით, შესაძლოა გადაიხედოს და დაკორექტირდეს კორიდორის სატარიფო პოლიტიკა.

„უახლოეს მომავალში დავასრულებთ კვლევას საბორნე და საფიდერო მიმოსვლის შესახებ, რის შემდეგაც შეგვეძლება ჩვენს პარტნიორებთან ერთად დავსახოთ ამოცანები, რა მიმართულებით ვიმუშავოთ. შესაბამისად, ისეთი ღონისძიებები, როგორიც არის თბილისის აბრეშუმის გზის ფორუმი, იძლევა კარგ საშუალებას, არსებული თუ სამომავლო გეგმები განვიხილოთ უშუალოდ გადაწყვეტილების მიმღებ პირებთან" - განაცხადა საღირაშვილმა.

თბილისის აბრეშუმის გზის ფორუმი 22 ოქტომბერს გაიხსნა და 23 ოქტომბერს დასრულდება. ღონისძიებაში მსოფლიოს 60-მდე ქვეყნის 2000-ზე მეტი დელეგატი მონაწილეობს. ფორუმი წარმოადგენს მაღალი დონის დიალოგს მთავრობებსა და ბიზნესებს შორის. ასევე საუკეთესო პლატფორმაა სახელმწიფოს, ორგანიზაციებსა და ბიზნესის წარმომადგენლებს შორის ორმხრივი და მრავალმხრივი შეხვედრებისთვის.

ტექსტში შეცდომის აღმოჩენისას, გთხოვთ, მონიშნოთ არასწორი ნაწილი და დააჭირეთ Ctrl + Enter.

კატეგორიის სხვა ახალი ამბები

ბოლო სიახლეები

ბოლო სიახლეები



orphus_system