თავში

როგორია ტვირთამწეობის ნორმა საქართველოში

როგორია ტვირთამწეობის ნორმა საქართველოში
როგორია ტვირთამწეობის ნორმა საქართველოში

ტვირთამწეობის ნორმა საქართველოში ახალი რეგლამენტით 40 ტონაა.

ამის შესახებ აღნიშნულია სატრანსპორტო დერეფნის კვლევის ცენტრის ხორბლის ლოგისტიკის მიმოხილვაში.

დოკუმენტში ნათქვამია, რომ უკრაინის ცალკეულ გზებზე 2018 წლის 1 ივლისიდან + 28 C ტემპერატურის ზემოთ, 10 დან 22 სთ მდე სატვირთო ავტოტრანსპორტის მოძრაობა შეზღუდულია, ამასთან ღერძზე მოსული დატვირთვა არ უნდა არემატებოდეს 7 ტონას.

სატრანსპორტო დერეფნის კვლევის ცენტრის ინფორმაციით, საქართველოში ღერძზე მოსული დატვირთვის ნორმა შეადგენს 10 და 11.5 ტონას. 

" + 28 C ტემპერატურის პირობებში ბიტუმის ტემეპერატურა აღწევს + 42 C, ასეთ პირობებში გზის საფარი რბილდება და ტოვებს თვლის ნაჭდევებს. ამ მოთხოვნით, უკრაინაში ხორბლის გადაზიდვებისას წონითი ნორმის შეზღუდვის დაწესებით დატვირთვა შეამცირა 30 ტონიდან 23 ტონამდე, რამაც გააძვირა გადაზიდვის თვითღირებულება; რუსეთის ტრანსპორტის სამინისტროს მიერ 2019 წელს შემუშავებული კანონპროექტით „როსტრანსნადზორს“ უფლობემოსილება, განახორციელოს მძიმეწონიანი ავტოტრანსპორტის წონითი და გაბარიტული ნორმების კონტროლის," - აღნიშნულია მიმოხილვაში. 

ტექსტში შეცდომის აღმოჩენისას, გთხოვთ, მონიშნოთ არასწორი ნაწილი და დააჭირეთ Ctrl + Enter.

კატეგორიის სხვა ახალი ამბები

ბოლო სიახლეები

ბოლო სიახლეები



orphus_system