გამოცემა BrandZ-მა მსოფლიოში არსებული პრენდების ტოპ 100-ეული გამოაქვეყნა.
მსოფლიოს ყველაზე ძვირადღირებულ ბრენდად კვლავ Amazon რჩება. კომპანიის ღირებულება გასული წლის განმავლობაში 64%-ით გაიზარდა და 683,85 მილიარდ დოლარს მიაღწია.
Apple რეიტინგში მეორე ადგილს იკავებს (612 მილიარდი აშშ დოლარი, ზრდა 74%-ით).
Google მესამე პოზიციაზე გადავიდა. ბრენდის ღირებულება 42%-ით გაიზარდა და 458 მილიარდ აშშ დოლარს მიაღწია. შედეგად, Microsoft-მა მეოთხე ადგილზე გადაინაცვლა (ზრდა 26% -ით 410,27 მილიარდ დოლარამდე).
მეხუთე ადგილს ჩინური კომპანია Tencent იკავებს. კომპანიის ღირებულება, რომელიც QQ-ს, WeChat-ს, WeChat Pay-ს, WeSing-ს და სხვა კომპანიებს აერთიანებს, 60%-ით გაიზარდა და 240,93 მილიარდი დოლარი შეადგინა.
Facebook-ის ფასმა 54%-ით მოიმატა და 226.74 მილიარდი დოლარი შეადგინა.