კომუნიკაციების კომისიის ცნობით, 2020 წლის III კვარტალში, გასული წლის ამავე პერიოდთან შედარებით, ეთერში გასული რეკლამის ჯამური დრო 21%-ით, ხოლო ჯანმრთელობისა და სილამაზის კატეგორიის რეკლამისთვის დათმობილი დრო 174%-ით გაიზარდა
სატელევიზიო რეკლამებისთვის დათმობილი დრო კატეგორიების მიხედვით:
სასმელები: 621 საათი.
ჯანმრთელობა და სილამაზე - 461 საათი.
სპორტი, ტურიზმი, გართობა - 360 საათი.
ცნობისთვის, წელს თოქ-შოუებსა და საინფორმაციო გამოშვებებს მეტი მაყურებელი ჰყავს.
ბელა გელაშვილი
ავტორი