თავში

სატელევიზიო რეკლამის ჯამური დრო 21%-ით გაიზარდა

სატელევიზიო რეკლამის ჯამური დრო 21%-ით გაიზარდა
სატელევიზიო რეკლამის ჯამური დრო 21%-ით გაიზარდა

კომუნიკაციების კომისიის ცნობით, 2020 წლის III კვარტალში, გასული წლის ამავე პერიოდთან შედარებით, ეთერში გასული რეკლამის ჯამური დრო 21%-ით, ხოლო ჯანმრთელობისა და სილამაზის კატეგორიის რეკლამისთვის დათმობილი დრო 174%-ით გაიზარდა

სატელევიზიო რეკლამებისთვის დათმობილი დრო კატეგორიების მიხედვით:

სასმელები: 621 საათი.

ჯანმრთელობა და სილამაზე - 461 საათი.

სპორტი, ტურიზმი, გართობა - 360 საათი.

ცნობისთვის, წელს თოქ-შოუებსა და საინფორმაციო გამოშვებებს მეტი მაყურებელი ჰყავს.

ტექსტში შეცდომის აღმოჩენისას, გთხოვთ, მონიშნოთ არასწორი ნაწილი და დააჭირეთ Ctrl + Enter.

კატეგორიის სხვა ახალი ამბები

ბოლო სიახლეები

ბოლო სიახლეები



orphus_system