თავში

ჰანს პრომველი თუ გიორგი შონია-ზუგდიდელი პოეტის მარკეტინგული ხრიკი

ჰანს პრომველი თუ გიორგი შონია-ზუგდიდელი პოეტის მარკეტინგული ხრიკი

ახალგაზრდა პოეტის ამბავი ბანალური სერიალის სცენარს უფრო ჰგავს, თუმცა რეალური ისტორიაა, თუ როგორ გადაწყვიტა ახალგაზრდა გიორგი შონიამ საკუთარი ლექსები მკითხველისთვის ისე მიეწოდებინა, როგორც ამერიკელი მწერლის თარგმანი.

როგორც თავად ამბობს, გიორგი შონიას ლექსებით მკითხველი არ ინტერესდებოდა, თუმცა სიტუაცია შეიცვალა, როცა თქვა, რომ ამერიკელი პოეტის ნაწარმოების თარგმანს აქვეყნებდა.

მარკეტინგულმა ხრიკმა, გაამართლა, ის უკვე ლექსების მეორე კრებულზე მუშაობს. საიდუმლო კი თავის მკითხველს პირველი წიგნის პრეზენტაციაზე გაუმხილა, თუმცა „ჰანსპრომველი“ ფსევდონიმად დაიტოვა           

ტექსტში შეცდომის აღმოჩენისას, გთხოვთ, მონიშნოთ არასწორი ნაწილი და დააჭირეთ Ctrl + Enter.

ეს ახალი ამბები სხვა ენებზეც ხელმისაწვდომია:

კატეგორიის სხვა ახალი ამბები

ბოლო სიახლეები

ბოლო სიახლეები



orphus_system