თურქეთის ხელისუფლებამ ადგილობრივ კომპანიებს რეკლამის განთავსება აუკრძალა Twitter-ზე, რომელმაც სოციალური ქსელების რეგულაციების ახალი კანონის შესაბამისად ქვეყანაში თავისი წამორმომადგენელი არ დანიშნა. შესაბამისი განკარგულება ოფიციალურ გამოცემაში Resmi Gazete გამოქვეყნდა. ინფორმაციას სააგენტო Reuters ავრცელებს.
აღნიშნულია, რომ კომპანიებს, რომლებიც Twitter-ზე, Periscope-სა და Pinterest-ზე რეკლამებს განათავსებს, დიდი ჯარიმები ემუქრება.
ამასთან, 18 იანვარს Facebook-მა განაცხადა, რომ თურქეთში კომპანიის ადგილობრივი წარმომადგენლის დანიშვნის პროცესი დაიწყო.