თავში

ის, რაც უნდა იცოდნენ თინეიჯერებმა

ის, რაც უნდა იცოდნენ თინეიჯერებმა

თხილეულის მიქსი - შეგიძლიათ გამზადებული მიქსი შეიძინოთ ან თავად მოათავსოთ სასურველი მიქსი ულუფებად.

გრანოლას ბატონი - აარჩიეთ დაუმუშავებელი პროდუქტისგან დამზადებული ბატონი ხელოვნური დამატკბობლების გარეშე.

ყველის ჩხირები - ნატურალური ყველის ჩხირები კალციუმის, ცილისა და ჯანსაღი ცილების კარგი წყაროა. მასში შემავალი ცინკი და სელენიუმი კი იმუნურ სისტემას აძლიერებს.

ჩირის მიქსი - გამომშრალ ხილში კონცენტრირებულია საკვები ბოჭკოს რაოდენობა, რაც კარგი ანტიოქსიდანტია. შეარჩიეთ ჩირი ხელოვნური დამატკბობლების გარეშე.

ჰუმუსი - მისი ძირითადი ინგრედიენტი მუხუდო მაგნეზიუმის, ფოლიუმის მჟავის, ჯანსაღი ცხიმების, უჯრედისისა და ცილის კარგი წყაროა.

მაწონი და ხაჭო თხილეულით და კენკრით - ჯანსაღ ცხიმებს და ცილას დაატკბობს და გემრიელს გახდის ფერადი კენკრა.

ბანანის და შვრიის ორცხობილა - შვრია არცთუ ისე საყვარელი პროდუქტია მოზარდებისთვის, მაფინი კი ყველას უყვარს. თან ბანანის ხარჯზე სიტკბო ემატება და დამატებით დამატკბობლების გამოყენება არაა საჭირო.

ვაშლის და არაქისის კარაქის სენდვიჩი - ცილით და უჯრედისით მდიდარი პროდუქტების ნაზავის მიღება ხანგრძლივად ტოვებს სისავსის შეგრძნებას.

პოპკორნი - მოზარდებისთვის საყვარელი პოპკორნი დაბალკალორიულ ხემსად ითვლება მისი დიდი მოცულობის გამო. მრავალფეროვნებისთვის, შეგიძლიათ დამზადებისას ცოტაოდენი კარაქი ან/და კარამელი დაუმატოთ.

ტექსტში შეცდომის აღმოჩენისას, გთხოვთ, მონიშნოთ არასწორი ნაწილი და დააჭირეთ Ctrl + Enter.

კატეგორიის სხვა ახალი ამბები

ბოლო სიახლეები

ბოლო სიახლეები



orphus_system