გალტ & თაგარტი-ს მიერ მომზადებული ანგარიშის თანახმად, 2020 წლის განმავლობაში ონლაინ შოპინგის მეშვეობით სულ მცირე ერთი პროდუქტი მაინც 631 ათასმა ადამიანმა, მთლიანი მოსახლეობის 17%-მა შეიძინა.
ამასთან, ერთი მომხმარებლის საშუალო დანახარჯი 950 ლარს შეადგენს.
მნიშვნელოვანია ის ფაქტორი, რომ ქართველები ონლაინ შოპინგისას პროდუქციას ძირითადად უცხოეთიდან ყიდულობენ და არა შიდა ბაზრისგან.
უცხოური საიტებიდან გამოწერები საქართველოს მთლიანი ონლაინ ვაჭრობის 7%-ს შეადგენს, ხოლო ადგილობრივი ელ კომენცია 23%-იან ნიშნულზეა.